سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  انتظار فرج
[ چون خبر غارت بردن یاران معاویه را بر أنبار شنید خود پیاده به راه افتاد تا به نخیله رسید . مردم در نخیله بدو پیوستند و گفتند اى امیر مؤمنان ما کار آنان را کفایت مى‏کنیم . امام فرمود : ] شما از عهده کار خود بر نمى‏آیید چگونه کار دیگرى را برایم کفایت مى‏نمایید ؟ اگر پیش از من رعیت از ستم فرمانروایان مى‏نالید ، امروز من از ستم رعیت خود مى‏نالم . گویى من پیروم و آنان پیشوا ، من محکومم و آنها فرمانروا . [ چون امام این سخن را ضمن گفتارى درازى فرمود که گزیده آن را در خطبه‏ها آوردم ، دو مرد از یاران وى نزد او آمدند ، یکى از آن دو گفت : من جز خودم و برادرم را در اختیار ندارم ، اى امیر مؤمنان فرمان ده تا انجام دهم امام فرمود : ] شما کجا و آنچه من مى‏خواهم کجا ؟ [نهج البلاغه]
کل بازدیدهای وبلاگ
1895
بازدیدهای امروز وبلاگ
0
بازدیدهای دیروز وبلاگ
5
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
انتظار فرج
لوگوی وبلاگ
انتظار فرج
اوقات شرعی
اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر:   حمید  

عنوان متن لطیفه یکشنبه 87 فروردین 25  ساعت 10:39 عصر

واینک یک لطیفه
ترکه میره جهنم دمپایی شومیندازه بهشت به خدامیگه برم بیارم

  نظرات شما  ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

لطیفه
انتظار


 

Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ